Kérdésed van? Hívj minket 06 20 422 7555
Következő szállítás(ok):2022. 11. 29.(kedd),
2022. 11. 30.(szerda), 2022. 12. 02.(péntek),
2022. 12. 03.(szombat)
keresés profil info telefon
irsz.:
Következő szállítás(ok):2022. 11. 29.(kedd), 2022. 11. 30.(szerda), 2022. 12. 02.(péntek), 2022. 12. 03.(szombat)
  • bio
  • cukormentes
  • Díjnyertes
  • gluténmentes
  • laktózmentes
  • paleo
  • vegán
  • vegyszermentes
  • akciós
  • új

Gyakori kérdések

Kinek jó a NekedTerem?

A rendszerünk azoknak jó, akik szeretnének egyszerre egészségesen táplálkozni és hazai termékeket fogyasztani. Ezen kívül kényelmes számukra, hogy ezeket utánajárás nélkül házhozszállítással beszerezhetik.

Kiszállításról 

Mi a minimális rendelési érték?

Kérjük legalább minimum 5890 forint értékű terméket tegyél a kosaradba. A kiszállítási díjaink alacsonyak, annak érdekében, hogy ez ne tartson vissza a vásárlástól. Sok tartós élelmiszerünk van, amely egy kis háztartásban is mindig elfogy, javasoljuk, hogy ezek közül válassz, hogy a minimális összeghatárt elérd. Sajnos alacsonyabb rendelés esetén nem gazdaságos számunkra a kiszállítás. Megértésed köszönjük!

Biztosan az fog jönni, amit rendelek?

Minden igyekezetünk ellenére előfordul, hogy nem tudjuk pontosan azt a terméket küldeni, amit rendeltél. Amennyiben módunkban áll, erről előzetesen tájékoztatunk és a te visszajelzésed alapján küldünk csereterméket.

Mást kértem - mást kaptam

Ha nem tudjuk azt a terméket küldeni, amit rendeltél és ezt nem tudjuk előre egyeztetni sem veled, úgy a szállítólevélen jelezzük a csereterméket, illetve a hiányt. Minden ilyen esetet sajnálunk és igyekszünk megakadályozni, de sajnos előfordulhat akár egymás után többször is ilyesmi – legtöbbször az időjárás okolható miatta.

Ha megfelel a cseretermék, akkor nincs dolgunk, ha viszont nem szeretnéd, küldd vissza a kiszállítóval! Ebben az esetben természetesen nem kell kifizetned a termék árát.

A szezonális kistermelôi zöldségek, gyümölcsök nem mindig egyformák, nem mindig kiszámíthatóak a mennyiségek sem. Sokszor a megrendelés pillanatában a fán van még a gyümölcs és rendelkezésre áll a megbecsült mennyiség ès minôség, de a szállítás / szedés napján már nem. Ha tudjuk, hogy hiány van, akkor ezt jelezzük a megrendelônek. Abban az esetben, ha a beszállítónk jelzi, hogy nem fog tudni hozni egy terméket, akkor mindig értesítünk, azonban van olyan, hogy ez éjszaka vagy hajnalban derül ki (pl. pékáru ekkor érkezik), ilyenkor nem tudunk már értesíteni. Ezzel kapcsolatosan megértésedet kérjük, friss és kézműves termékeknél előfordul, hogy valami nem készül el vagy nem olyan minőségben érkezik, hogy átvegyük és kiküldjük neked.

Szükséges némi rugalmasság amikor kistermelôktôl vásárol az ember cserében friss terméket kap, aminek van tápanyagtartalma, tudja honnan származik, mi van benne és sokkal alacsonyabb a környezeti lábnyoma a fogyasztásának, cserében elfogadja a minimális hiányosságokat ès a felajánlott kompenzációt. 

Nem tetszik, amit kaptam!

Csereterméket küldtünk, de azt nem szereted? Úgy ítéled meg, hogy nem jó a kapott termék minősége? Küldd vissza kiszállítónkkal!

Az árat ilyenkor jóváírjuk – ha előre átutaltad, kérd meg kiszállítónkat, hogy helyben rendezzétek, vagy a következő rendelés alkalmával jelezd nekünk a megjegyzés rovatban a kifogásolt termék szállítási idejét, a kifogást és az árat, mi pedig a szállítólevélen is jelezzük, hogy annyival kevesebbet kell fizetned. 

Mit tesz a NekedTerem az ökológiai lábnyom csökkentése érdekében?

 
A környezeti hatást érdemes figyelembe venni vásárláskor. A helyi élelmiszernek sokkal kevesebb a széndioxid kibocsajtással kerül a vásárlóhoz. Ezen kívül mi a rekeszeket visszagyûjtjük, újrahasznosított rekeszben szállítunk.

A NekedTeremnél nagyon fontosnak tartjuk, hogy ökológiailag lebomló csomagolóanyagokat használjunk! Ezzel együtt az előírásoknak megfelelően csomagolunk, igyekezve szem előtt tartani, hogy minél kevesebb csomagolóanyagot, törékeny gyümölcsök esetén pedig lebomló dobozokat használunk.
A kiszállítások során újrahasznosított rekeszekkel dolgozunk, melyek így hosszabb élettartamot írnak le, mint általában, majd amikor tönkremennek újrahasznosításra kerülnek.

A belső kerületekben elektromos autóval és Piaggio-val szállítunk így minimalizálva a káros anyag kibocsátást. Folyamatosan törekszünk rá, hogy egyre zöldebbek legyünk és örülünk, hogy ennek Ti is közösségként a részesei vagytok.
 
Mit történik a megmaradt zöldségekkel, gyümölcsökkel?
 
Mindig friss árut szállítunk neked! A kiszállításonként megmaradó zöldség és gyümölcsök adományként rászorulókhoz kerülnek így segítve az élelmiszer hulladék minimalizálását.
 

A minőség mit jelent?

A minôségi élelmiszer, a mi értelmezésünkben az, ami
a/ nem utazza át a fél világot
b/ feldolgozott élelmiszer esetèn nem tartalmaz tartósítószert, ízfokozót, mesterséges adalékanyagokat. Például egy szörp esetén jóval magasabb a gyümölcstartalma ès alacsonyabb a cukortartalma vagy akár teljesen cukormentes.
c/ ökológiai gazdálkodásból származó termény
d/ tőkehús esetében az állatok nem hormonokon és hozamfokozón  nevelkednek, hanem ellenörzött forrásból származó tiszta (antibiotikum mentes) húsok, amelyek például hideg füstöléssel kerülnek feldolgozásra

A magas minőség ellenére elôfordulhat, hogy megsérül egy alma vagy elhervad a petrezselyem. A friss áru nagyon érzékeny, bármilyen probléma jelzése esetén, ezért jóváírjuk a termèk árát. 

Vidéki kiszállításról

A vidéki kiszállítás két módon valósul meg kérheted Foxpost csomagpontra vagy pedig  a házadig.

Foxpoxt csomagpontos feladás esetén a rendelési időszakot követően készítjük össze rendelésedet hétfőn/csütörtökön ezután kerül a csomagautomatába ahonnan útnak indul az általad kiválasztott csomagautomatába.

Házhoz szállítás esetén a rendelési időszakot követően készítjük össze rendelésedet hétfőn/csütörtökön ezután veszi fel tőlünk a szállítócég  általában másnapra ér hozzád a rendelésed. A futárszolgálat e-mailben és sms-ben értesít téged.

Ha bármi problémád lenne a csomaggal hiányzik termék, nem megfelelő egy termék minősége kérjük jelezd ügyfélszolgálatunknak és igyekszünk mielőbb megoldást találni, hogy orvosoljuk a helyzetet.

Állandó rendelésről

Mire adhatok le állandó rendelést?

Az oldalon aktív termékekre és dobozokra állandó rendelést tudsz beállítani. Kiválaszthatod, milyen termékeket szeretnél keddi kiszállításra és/vagy pénteki kiszállításra megrendelni minden szállítási időszakban. Állandó rendelést csak úgy tudsz leadni, ha a beállított termékek/dobozok végösszege eléri a 5890 forintos értéket. 

Módosítani szeretnéd az állandó rendelésed?

Ha keddi szállítási napra  állítottál be állandó rendelés hétfő és szerda között tudod módosítani rendelésedet. Ha pénteki szállítási napra állítottál be állandó rendelést akkor csütörtök és vasárnap között tudod módosítani rendelésedet.

Elutazom, de be van állítva állandó rendelés, amit most nem fogok tudni átvenni, mit tegyek?

Függeszd fel az állandó rendelésed, csak ne felejtsd el újra élesíteni, ha visszaértél! 

Termelőinkről

Hogyan lehet csatlakozni?

Szeretnéd, hogy terméked felkerüljön oldalunkra? Termelnél nekünk? Hívj minket, vagy írj egy e-mailt, amiben találunk egy listát a termékeidről, ha lehet árral és pár fotóval együtt. Napokon belül felvesszük veled a kapcsolatot!

Miért éri meg a helyi-, termelői-, idénytermény?

Szerintünk három fontos dolog van, amire figyelni kell az étkezésünknél: legyen friss, legyen helyi és legyen szezonális.

A frissesség garancia arra, hogy a lehető legtöbb vitamint, ásványi anyagot tartalmazza az adott zöldség, gyümölcs. Más termékek esetében is fontos, hogy ne egy tartósítószerekkel évekig elálló lekvárt együnk, hanem egy azévi termést feldolgozó kisüzem finomságát. Más lesz az íze, más lesz az állaga, más a testünkre gyakorolt hatása.

Ha helyi termelőktől szerezzük be, amit megeszünk és megiszunk, azzal egyrészt támogatjuk a magyar kis- és őstermelőket, akik sok szempontból nehéz helyzetben vannak. Másrészt nem utaztatjuk meg a világ körül, amit megeszünk – ez a pozitív indok a szezonalitásra is vonatkozik. Egy szem szőlő januárban Spanyolországból, vagy szeptemberben Badacsonyból? Gondoljuk végig az anyagi-, környezetszennyező- és vegyszerezési vonzatait.

Hogy mikor mi terem, azt itt nézheted meg: http://tudatosvasarlo.hu/idenynoveny

Baba hozzátáplálással kapcsolatos kérdések:

Gyermekorvosok javasolják, hogy vegyszerrel nem kezelt (főleg nitrittől mentes) gyümölcsöket, zöldségeket adjunk a picinek. Melyik termékeket rendeljem, bármelyiket? Kezeletlen termékeknek megfelelnek ennek vagy csak a bio felel meg ezeknek a feltételeknek? 

A bio termékek jellemzői:

- nincs műtrágya (a műtrágya nitrit tartalma lehet magas)
- nincs bio termelésben nem megengedett vegyszer
- van hivatalos Biokontroll minősítés
 
A vegyszermentes/szermaradványmentes termékek jellemzői:
- nincs vegyszer
- nagyon minimális a műtrágya
- nincs hivatalos Biokontroll minősítés
 
Hozzátápláláshoz ezeket a zöldségeket és gyümölcsöket ajánljuk.
A nálunk kapható többi zöldség és gyümölcs is biztonságos, de főleg gyökérzöldségek esetében (répa, zeller, krumpli) valóban inkább a biot érdemes választani, mert ezeknek a nitrit tartalma minimális.
 
Eleinte bio almát érdemes adni a babának gyümölcsök közül. Amikor valami nagyon szezonális, mint lesz például a bio őszibarack, akkor azt ajánlom, hogy érdemes nagyobb tételben rendelni és lefagyasztani turmixolva például, mert rövid ideig elérhetőek. Az eper is ilyen, de az hozzátáplálásnál később jön a kis magok miatt, amik allergizálóak. 

Mit hogyan tároljunk? 

Hogy a friss zöldség-gyümölcs sokáig felhasználható legyen, és semmi ne vesszen kárba, javasoljuk, hogy csomagold minél gyorsabban ki a dobozból a friss árut (sajtot a neylonból, csírát a dobozból) hogy levegőzhessen és tedd hűtőbe. Úgy tervezd meg az ételeidet, hogy a legromlandóbbat edd meg elsőként. Ezek elsősorban a leveles zöldségek (saláta, spenót, friss fűszerek és a gomba). A csomagolt termékek tartalmazzák az eltarthatóság idejét. Az ételek felhasználásához segítséget nyújtanak ehhez receptjeink.

Miért nem szállítanak az én városomba?

Folyamatosan bővítjük szállítási területünket, így kérjük add meg irányítószámodat és email címedet regisztrációkor, hogy kapcsolatba léphessünk veled amint a környékedre is szállítunk. Futárszolgálattal már országosan elérhető a szállítás és csomagpontra is kérheted rendelésedet. Ha Budapesten jársz boltunkba is betérhetsz 1034 Budapest, Bécsi út 118/A. Hétfőtől-péntekig 7:30-18:00-ig várunk, szombaton 7:30-16:00- ig térhetsz be hozzánk.

Mi legyen a Nekedterem dobozzal?

Csomagolóanyagainkat többször is felhasználjuk, ezért kérjük, hogy vigyázz a Neked Terem dobozra (pl. nehogy elázzon), hogy a legközelebbi szállítás alkalmával futárunk visszahozhassa. A már nem használható dobozokat, egyéb csomagolóanyagokat szelektív hulladékgyüjtőbe visszük.

Hol teszik le a dobozomat?

Sokan nem tartozkódnak otthon a szállításkor. Adj meg egy biztonságos helyet, szomszédot, garázst, kapualjat, lépcsőházi bejárót stb. ahol biztonságban hagyhatjuk dobozodat. Természetesen a munkahelyedre is tudunk szállítani, sőt szívesen meg is csörgetünk, vagy küldünk egy SMS-t amikor megérkeztünk, hogy át tudd venni a dobozt. A részleteket telefonon egyeztetjük.

Mi történik, ha a szállítónak nincs hol hagynia a megrendelt árut?

Amennyiben nem tudod személyesen átvenni a dobozodat és nem tudsz megadni biztonságos helyet, ahol a kifizetett termékeket hagyhatjuk, akkor a futár vissza fogja szállítani a termékeket. A szerződésünk értelmében ezeket a termékeket – telefonos, emailes egyeztetést követően - átveheted a kiszállítás napján telephelyünkön. Amennyiben nem veszed át, akkor a zöldségek, gyümölcsök tönkremennek és nem tudjuk pótolni őket. Az árut ki kell fizetned ebben az esetben is, mivel megrendelted. Természetesen tartós élelmiszereket később is átveheted, vagy a következő szállítás alkalmával kivisszük neked.

Nem találom a dobozomat. Mit tegyek?

Gyöződj meg róla, hogy leadtad a megrendelést. Ha mindent rendben találtál, és szükséged van egyeztetésre, hívd Vevőszolgálatunkat vagy írj email-t, hogy segíthessünk.

Mit jelent a Barion, hogy tudok vele fizetni?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Használható kártyák: Mastercard és Maestro bankkártya, Visa és Electron bankkártya, Amex bankkártya. Ha nincs bankkártyád, fizetéshez használhatod az előre feltölt ött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Ez a fizetési mód a te számodra ingyenes.

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja. 
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.