Kérdésed van? Hívj minket +36204227555
Következő szállítás(ok):2024. 03. 22.(péntek),
2024. 03. 23.(szombat), 2024. 03. 26.(kedd),
2024. 03. 27.(szerda)
keresés profil info telefon
irsz.:
Következő szállítás(ok):2024. 03. 22.(péntek), 2024. 03. 23.(szombat), 2024. 03. 26.(kedd), 2024. 03. 27.(szerda)
  • bio
  • cukormentes
  • Díjnyertes
  • Fenntartható csomagolás
  • gluténmentes
  • Hozzátáplálás
  • laktózmentes
  • paleo
  • vegán
  • vegyszermentes
  • akciós
  • új

Gyakori kérdések

Kinek jó a NekedTerem?

A online piacterünk azoknak jó, akik szeretnének tudatosan, egészségesen táplálkozni és hazai termékeket is fogyasztani. Ezen kívül kényelmes számukra, hogy ezeket házhozszállítással beszerezhetik.

Kiszállításról 

Mi a minimális rendelési érték?

Kérjük legalább minimum 8.000 forint értékű terméket tegyél a kosaradba. A kiszállítási díjaink alacsonyak, annak érdekében, hogy ez ne tartson vissza a vásárlástól. Szeretnénk még több mindent adni, ezért árainkat is úgy alakítottuk, hogy még több minőségi, hazai finomság kerülhessen az asztalra!

Biztosan az fog jönni, amit rendelek?

Minden igyekezetünk ellenére előfordul, hogy nem tudjuk pontosan azt a terméket küldeni, amit rendeltél. Amennyiben módunkban áll, erről előzetesen tájékoztatunk és a te visszajelzésed alapján küldünk csereterméket.

Mást kértem - mást kaptam

Ha nem tudjuk azt a terméket küldeni, amit rendeltél és ezt nem tudjuk előre egyeztetni sem veled, úgy a szállítólevélen jelezzük a csereterméket, illetve a hiányt. Minden ilyen esetet sajnálunk és igyekszünk megakadályozni.

Ha megfelel a cseretermék, akkor nincs dolgunk, ha viszont nem szeretnéd, küldd vissza a kiszállítóval! Ebben az esetben természetesen nem kell kifizetned a termék árát.

A szezonális kistermelői zöldségek, gyümölcsök nem mindig egyformák, nem mindig kiszámíthatóak a mennyiségek sem. Sokszor a megrendelés pillanatában a fán van még a gyümölcs és rendelkezésre áll a megbecsült mennyiség és minőség, de a szállítás / szedés napján már nem. Ha tudjuk, hogy hiány van, akkor ezt jelezzük. Abban az esetben, ha a beszállítónk jelzi, hogy nem fog tudni hozni egy terméket, akkor mindig értesítünk, azonban van olyan, hogy ez éjszaka vagy hajnalban derül ki (pl. pékáru ekkor érkezik), ilyenkor nem tudunk már értesíteni. Ezzel kapcsolatosan megértésedet kérjük, friss és kézműves termékeknél előfordul, hogy valami nem készül el, vagy nem olyan minőségben érkezik, hogy átvegyük és kiküldjük neked.

Szükséges némi rugalmasság amikor kistermelőktől vásárol az ember, cserében friss terméket kap, aminek van tápanyagtartalma, tudja honnan származik, mi van benne és sokkal alacsonyabb a környezeti lábnyoma, könnyebben elfogadja a minimális hiányosságokat és a felajánlott kompenzációt. 

Nem tetszik, amit kaptam!

Csereterméket küldtünk, de azt nem szereted? Úgy ítéled meg, hogy nem jó a kapott termék minősége? Kérjük küldd vissza kiszállítónkkal!

Az árat ilyenkor jóváírjuk – ha előre átutaltad, kérd meg kiszállítónkat, hogy helyben rendezzétek, vagy a következő rendelés alkalmával jelezd nekünk a megjegyzés rovatban a kifogásolt termék szállítási idejét, a kifogást és az árat, mi pedig a szállítólevélen is jelezzük, hogy annyival kevesebbet kell fizetned. 

Mit tesz a NekedTerem az ökológiai lábnyom csökkentése érdekében?

A környezeti hatást érdemes figyelembe venni vásárláskor. A helyi élelmiszernek sokkal kevesebb a széndioxid kibocsájtással kerül a vásárlóhoz. Ezen kívül a kiszállításhoz használt rekeszeket vissza gyűjtjük.

A NekedTeremnél nagyon fontosnak tartjuk, hogy ökológiailag lebomló csomagolóanyagokat használjunk! Ezzel együtt az előírásoknak megfelelően csomagolunk, igyekezve szem előtt tartani, hogy minél kevesebb csomagolóanyagot, törékeny gyümölcsök esetén pedig az előírásoknak megfelelő lebomló dobozokat használunk.
A kiszállítások során újrahasznosított rekeszekkel dolgozunk, melyek így hosszabb élettartamot írnak le, mint általában, majd amikor tönkremennek újrahasznosításra kerülnek.

Folyamatosan törekszünk rá, hogy egyre zöldebbek legyünk és örülünk, hogy ennek Ti is közösségként a részesei vagytok.

A minőség mit jelent?

A minőségi élelmiszer, a mi értelmezésünkben az, ami

a/ nem utazza át a fél világot

b/ feldolgozott élelmiszer esetén nem tartalmaz tartósítószert, ízfokozót, mesterséges adalékanyagokat. Például egy szörp esetén jóval magasabb a gyümölcstartalma és alacsonyabb a cukortartalma vagy akár teljesen cukormentes.

c/ ökológiai gazdálkodásból származó termény/alapanyag

d/ tőkehús esetében az állatok nem hormonokon és hozamfokozón  nevelkednek, hanem ellenőrzött forrásból származó tiszta (antibiotikum mentes) húsok, amelyek például hideg füstöléssel kerülnek feldolgozásra

A magas minőség ellenére előfordulhat, hogy megsérül egy alma vagy elhervad a petrezselyem. A friss áru nagyon érzékeny, bármilyen probléma jelzése esetén, ezért jóváírjuk a termék árát. 

Vidéki kiszállításról

A vidéki kiszállítás két módon valósul meg kérheted Foxpost csomagpontra vagy pedig  a házadig.

Foxpoxt csomagpontos feladás esetén, a rendelési időszakot követően készítjük össze rendelésedet (hétfőn/csütörtökön), ezután kerül a csomag automatába, ahonnan útnak indul az általad kiválasztott csomagautomatába.

Házhoz szállítás esetén a rendelési időszakot követően készítjük össze rendelésedet (hétfőn/csütörtökön) ezután veszi fel tőlünk a szállítócég.  Általában másnapra ér hozzád a rendelésed. A futárszolgálat e-mailben és sms-ben értesít téged.

Ha bármi problémád lenne a csomaggal pl. hiányzik termék, nem megfelelő egy termék minősége kérjük jelezd ügyfélszolgálatunknak és igyekszünk mielőbb megoldást találni, hogy orvosoljuk a helyzetet.

Állandó rendelésről

Mire adhatok le állandó rendelést?

Az oldalon aktív termékekre és dobozokra állandó rendelést tudsz beállítani. Kiválaszthatod, milyen termékeket szeretnél keddi kiszállításra és/vagy pénteki kiszállításra megrendelni minden szállítási időszakban. Állandó rendelést csak úgy tudsz leadni, ha a beállított termékek/dobozok végösszege eléri a 8 000 forintos értéket. 

Módosítani szeretnéd az állandó rendelésed?

Ha keddi szállítási napra  állítottál be állandó rendelés hétfő és szerda között tudod módosítani rendelésedet. Ha pénteki szállítási napra állítottál be állandó rendelést akkor csütörtök és vasárnap között tudod módosítani rendelésedet.

Elutazom, de be van állítva állandó rendelés, amit most nem fogok tudni átvenni, mit tegyek?

Függeszd fel az állandó rendelésed, csak ne felejtsd el újra élesíteni, ha visszaértél! 

Hogyan lehet csatlakozni termelőként?

Szeretnéd, hogy terméked felkerüljön oldalunkra? Termelnél nekünk? Hívj minket, vagy írj egy e-mailt, amiben küldesz egy listát a termékeidről, ha lehet árral és pár fotóval együtt. Napokon belül felvesszük veled a kapcsolatot!

Miért éri meg a helyi-, termelői-, idénytermény?

Szerintünk három fontos dolog van, amire figyelni kell az étkezésünknél: legyen friss, legyen helyi és legyen szezonális.

A frissesség garancia arra, hogy a lehető legtöbb vitamint, ásványi anyagot tartalmazza az adott zöldség, gyümölcs. Más termékek esetében is fontos, hogy ne egy tartósítószerekkel évekig elálló lekvárt együnk, hanem egy az évi termést feldolgozó kisüzem finomságát. Más lesz az íze, más lesz az állaga, más a testünkre gyakorolt hatása.

Ha helyi termelőktől szerezzük be, amit megeszünk és megiszunk, azzal egyrészt támogatjuk a magyar kis- és őstermelőket, akik sok szempontból nehéz helyzetben vannak. Másrészt nem utaztatjuk meg a világ körül, amit megeszünk – ez a pozitív indok a szezonalitásra is vonatkozik. Egy szem szőlő januárban Spanyolországból, vagy szeptemberben Badacsonyból? Gondoljuk végig az anyagi-, környezetszennyező- és vegyszerezési vonzatait.

Mit hogyan tároljunk? 

Hogy a friss zöldség-gyümölcs sokáig felhasználható legyen, és semmi ne vesszen kárba, javasoljuk, hogy csomagold minél gyorsabban ki a dobozból a friss árut (sajtot a nejlonból, csírát a dobozból) hogy levegőzhessen és tedd hűtőbe. Úgy tervezd meg az ételeidet, hogy a legromlandóbbat edd meg elsőként. Ezek elsősorban a leveles zöldségek (saláta, spenót, friss fűszerek és a gomba). A csomagolt termékek tartalmazzák az eltarthatóság idejét. Az ételek felhasználásához segítséget nyújtanak ehhez receptjeink.

Mi legyen a Nekedterem dobozzal?

Műanyag dobozainkat többször is felhasználjuk, ezért kérjük, hogy vigyázz épségére és tisztaságára, hogy a legközelebbi szállítás alkalmával futárunk visszahozhassa. A már nem használható rekeszeket, egyéb csomagolóanyagokat szelektív hulladékgyűjtőbe visszük.

Hol teszik le a dobozomat?

Sokan nem tartózkodnak otthon a szállításkor. Adj meg egy biztonságos helyet, szomszédot, garázst, kapualjat, lépcsőházi bejárót stb. ahol biztonságban hagyhatjuk dobozodat. Természetesen a munkahelyedre is tudunk szállítani, sőt szívesen meg is csörgetünk, vagy küldünk egy SMS-t amikor megérkeztünk, hogy át tudd venni a dobozt. A részleteket telefonon egyeztetjük.

Mi történik, ha a szállítónak nincs hol hagynia a megrendelt árut?

Amennyiben nem tudod személyesen átvenni a dobozodat és nem tudsz megadni biztonságos helyet, ahol a kifizetett termékeket hagyhatjuk, akkor a futár vissza fogja szállítani a termékeket. A szerződésünk értelmében ezeket a termékeket – telefonos, emailes egyeztetést követően - átveheted a kiszállítás napján telephelyünkön. Amennyiben nem veszed át, akkor a zöldségek, gyümölcsök tönkremennek és nem tudjuk pótolni őket. Az árut ki kell fizetned ebben az esetben is, mivel megrendelted. Természetesen tartós élelmiszereket később is átveheted, vagy a következő szállítás alkalmával kivisszük neked.

Nem találom a dobozomat. Mit tegyek?

Győződj meg róla, hogy leadtad a megrendelést. Ha mindent rendben találtál, és szükséged van egyeztetésre, hívd Vevőszolgálatunkat vagy írj email-t, hogy segíthessünk.

Mit jelent a Barion, hogy tudok vele fizetni?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Használható kártyák: Mastercard és Maestro bankkártya, Visa és Electron bankkártya, Amex bankkártya. Ha nincs bankkártyád, fizetéshez használhatod az előre feltöltött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mail címed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Ez a fizetési mód a te számodra ingyenes.

A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngésződ zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja. 
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.